ارسال ایمیل تبلیغاتی و هدفمند

امروزه دامنه ی تبلیغات بسیار گسترده شده است و همه به دنبال معرفی خدمات و محصولات خود هستند. اما تبلیغاتی که بدون هدف باشد هیچ بازده ای برای ما ندارد چون برای افرادی محصول و خدمات خود را معرفی کرده ایم که نیازی به خدمات ما ندارند، اینگونه فقط هزینه خواهیم کرد بدون آنکه ارتباطی با مشتریان خود برقرار کنیم.

چرا ارسال هدفمند بازدید باز؟

راهکاری که ما برای تبلیغات و معرفی خدمات به شما پیشنهاد میکنیم آنقدر سریع به شما پاسخ میدهد که دیگر به جای استفاده از روش های پر هزینه تر الویت را با ارسال ایمیل هدفمند خواهید گذاشت.

طراحی ایمیل رایگان

ارسال ایمیل هدفمند چگونه عمل میکند؟

در این روش بعد از ثبت سفارش با شماره ای که در فرم سفارش ثبت مینمائید با شما ارتباط بر قرار میکنیم و بعد از کامل شدن اطلاعات ایمیل شما طراحی شده و به مخاطبین هدف ارسال میشود.

تشخیص مخاطبین شما توسط بانک اطلاعاتی ایمیل سال ۹۶ انجام شده و تمامی ایمیل ها فعال هستند، همین مورد باعث افزایش ارتباط با مخاطبین خواهد شد. یکی از بهترین و معتبر ترین ایمیل ها در بانک هایی مثل بانک ایمیل سایت های درج تبلیغات میباشد که استخراج ایمیل از آنها دشوار اما شدنی است.


چگونه سفارش خود را انجام دهم؟

به راحتی و بدون پرداخت هزینه های جانبی میتوانید یکی از اشتراک های برنزی، نقره ای و طلایی که هر کدام قابلیت های مشخصی دارند را سفارش دهید.

بعد از ثبت سفارش پیامک تایید را دریافت خواهید کرد و پشتیبان جهت دریافت جزئیات هدف تبلیغی شما و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با شما ارتباط بر قرار خواهد کرد.

چگونه به بازدید باز اعتماد کنم؟

جهت اعتماد عزیزان به عملکرد بازدید باز  ایمیل های هدف سفارش داده شده به صورت فایل اکسل برای شما ارسال خواهد شد که میتوانید به صورت رندوم از فرستاده شدن پیام به ایمیل مطمئن شوید و همچنین بانک ایمیل مرتبط خود را داشته باشید.


سفارش بازدید