خرید سرور مجازی ایران

همانطور که تمام خریداران سرور اختصاصی و سرور های مجازی دنبال داشتن حجم زیاد و منابع قدرتمند هستند اما باید هزینه زیادی نیز برای همچین امکاناتی پرداخت کرد.

برای داشتن سرور پایدار و قدرتمند تنها هزینه کردن کافی نیست، باید به مواردی مانند نوع لوح های ذخیره سازی، روش های بکاب گیری، میزان رم و پهنای باند بصورت همه جانبه توجه کنید و با توجه به میزان نیاز آنهارا تعیین کنید.

انواع سرور در ایران

در ایران سرور‌ها به دو نوع خارجی و داخلی تقسیم می‌شوند. سرور هایی که با دو نوع خدمات عرضه می‌شوند.

سرور های اختصاصی و سرور های مجازی (vps) که هر کدام بیشتر بصورت ماهیانه تمدید می‌شوند. البته در قبل از این رده بندی یک جدا سازی کلی در سخت افزار سرور ها برای برنامه نویسان انجام میشود. برنامه نویسانی که با زیبان های پایتون و net. کار می‌کنند نیاز به خرید سرور های ویندوز دارند و کسانی که با زبان php کار می‌کنند نیاز به خرید سرور لینوکس دارند.

خرید سرور مجازی
خرید سرور مجازی

سرور‌ اختصاصی ایران چیست ؟

سازمانها، موسسه ها و همچنین شرکتها که امنیت وب سایتهای آنها بسیار مهم و حیاتی است و از حساسیت بالایی برخوردار است و از سوی دیگر می‌خواهند سرعت، ترافیک و کنترل بیشتر و بهتری بر روی فضای خود داشته باشند، برای تهیه یک سرور اختصاصی اقدام می کنند. سرور اختصاصی به آنها این امکان را خواهد داد که بر اساس نیاز و برنامه خود از امکانات متنوعی مانند آزادی در نصب نرم افزار های دلخواه، استفاده از فضای وب به میزان مورد نیاز بدون در نظر گرفتن محدودیتی که در سرورهای اشتراکی وجود دارد و از همه مهمتر آزادی در مدیریت محتوای سرور، استفاده نمایند. از آنجا که مدیریت کامل سرور به عهده خودشان است، از نظر امنیت و داشتن مرکز داده های ایمن، مطمئن خواهند بود و به دلیل ترافیک کم، از سرعت بسیار بیشتر برخوردار هستند.

سرور‌ مجازی ایران چیست ؟

سرور مجازی یا وی پی اس  (VPS) مخفف عبارت Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی می‌باشد.

سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است. اینکار با مجازی سازی انجام خواهد شد. به اینصورت که یک سرور به چند بخش تقسیم میشود که مقاصد مختلف از آنها استفاده کرد. با توجه به اینکه منابع یک سرور کامل به چند بخش تقسیم می شود اغلب و در شرایط یکسان، هزینه خرید سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی پایین تر است.

انواع سرور مجازی

سرورهای مجازی معمولا بر اساس سیستم عامل، مدل مجازی سازی و همچنین تکنولوژی آن دسته بندی می‌شود. برای مثال چند نوع از پر کاربرد ترین دسته بندی ها شامل:

  • سرور مجازی لینوکس (با امکان نصب انواع سیستم عامل های توزیع لینوکس)
  • سرور مجازی ویندوز (با امکان نصب اغلب سیستم عامل های ویندوز سرور)
  • سرور مجازی اختصاصی (با منابع کاملا اختصاصی از قبیل CPU , RAM و …)
  • سرور مجازی اشتراکی (با منابع سخت افزاری اشتراکی)
  • سرور مجازی ابری (با ساختاری متفاوت به منظور بالا رفتن سطح کارایی، پایداری، امنیت و …)

خرید سرور –  سرور ویندوز –  سنتوس – لینوکس – هاست اشتراکی – سی پنل – دایرکت ادمین – هاست ویندوز ایران- هاست  دانلود – سرور اختصاصی ایران و خارج – ثبت دامنه – لایسنس – سرور ارسال ایمیل

هاستینگ,همراه ساپورت,پلسک,سی پنل,هاست ویندوز,هاست لینوکس,هاست پربازدید,سرور مجازی ایران,سرور مجازی خارج,نمایندگی هاست,سرور مجازی اسیاتک پارس انلاین, سرور مجازی امریکا, سرور مجازی,سرور مجازی انگلیس,سرور مجازی هلند,سرور مجازی کانادا,هاست ایران,هاست خارج,هاست cpanel

خرید سرور مجازی ایران و خارج ارزان و باکیفیت

۵ / ۵٫ ۲