امروز اینستاگرام یکی از پر کاربر ترین شبکه های مجازی در دنیا و مخصوصا ایران بشمار میرود. برای افزایش اعتبار و جذب کاربران بهترین را داشتن کاربران قابل توجهی است که شما را دنبال می‌کنند.

خرید فالوور امروز بسیار کمیاب و ارزشمند تر شده است، مخصوصا برای پیج های ایرانی زیرا اینستاگرام روش امنیتی جدید را از صاحب فعلی خود یعنی فیسبوک دریافت می‌کند، و پیج های غیر فعال و بدون فعالیت را میبندد.

دیگر در ثبت نام در اینستاگرام با یک ایمیل فیک نمییتوانید دیگران را تا حد زیاد فالوو کنید زیرا بلاک خواهید شد، و اگر متعدد بلاک شوید احتمال بم شدن پیج شما نیز وجود دارد.

آیا باز میتوان فالوور رایگان دریافت کرد ؟

اگر طرفدار خرید فالوور ارزان و رایگان بوده باشید به خاطر دارید که سایت های ایرانی و خارجی بودند که فالوو های حجیم رایگان برای هدیه ویا بازاریابی به کاربران میدادند، اما امروز دیگر این سرویس ها غیر قابل استفاده هستند. زیرا هزینه های جذب فالوور واقعی و تایید شده بالا تر رفته است.

کاهش روند فالو گیری و لایک اینستاگرام به نفع ما تمام میشود

همانطور که می‌دانیم روش امنیتی جدید اینستاگرام محدودیت های بسیاری را برای پیج های تبلیغاتی ایجاد کرده است، اما این محدودیت ها به نفع کاربران عادی اینستاگرام شد زیرا دیگر از کامنت های فراوان تبلیغاتی و دایرکت های بدون دعوت خلاص شده اند.

از سوی دیگر برای پیج های تبلیغاتی و بیزنس پیج هایی که اصولی در حال فعالیت هستند بازدهی بسیار بالاتری را بهمراه داشته است.

برای خرید فالوور ارزان کلیک کنید

۵ / ۵٫ ۲