اصول اصلی در انتخاب در برقی موتور و تیغه کرکره آن است. کرکره رول گیتر با ضریب امنیتی بسیار بالا توانسته است طی این سال ها رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این مجموعه کرکره های برقی را همان گونه که هستند به شما معرفی می‌شود. این مجموعه کرکره های تک جداره و از رده خارج شده آهنی و فولادی را به فروش نمی رساند.

 در اتوماتیک برقی
در اتوماتیک برقی

دیده شده بعضی شرکت ها تیغه هایی را که به مرور به صدا می افتند را بعنوان بی صدا می نامند. تیغه آلومینیومی کرکره برقی دارای جنس مرغوب دارای رنگ با دوام است و دارای گارانتی رنگ از قبیل ریختن رنگ ، تغییر رنگ و غیره است.

وزن تیغه آلومینیومی کرکره برقی حدودا مابین ۶.۵ الی ۷.۵ کیلوگرم است که بعضی از تیغه های موجود در بازار بدلیل این که با قیمت مناسب تری عرضه گردند وزن های کمتری نسبت به این تیغه ها دارند که به همان اندازه مقاومت, استحکام و ایمنی کمتری نسبت به تیغه های استاندارد دارند.

در اتوماتیک برقی شرکت مهندسی ایران فیدار

شرکت مهندسی ایران فیدار از سال ۱۳۹۱ فعالیت رسمی خود را با ارائه خدمات و تعمیر انواع درب اتوماتیک آغاز کرد و در حال حاضر با بهره مندی از تجربه ای گران بها و همچنین پرسنل اداری و اجرایی با دانش و خلاق، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه انواع درب در سطح کشور سهم عظیمی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.

 در اتوماتیک برقی شرکت مهندسی ایران فیدار
در اتوماتیک برقی شرکت مهندسی ایران فیدار

زمینه اصلی فعالیت ایران فیدار فروش، نصب و خدمات پس از فروش (بازبینی، تعمیر و تعویض قطعات) انواع درب اتوماتیک کرکره ای، درب اتوماتیک شیشه ای، درب ریلی اتوماتیک و جک درب بازویی را شامل می شود. افزون بر این، نصب و خدمات پس از فروش انواع راهبند اتوماتیک، دزدگیر حرفه ای اماکن، سیستم های حفاظتی و دوربین های مداربسته از دیگر فعالیت های ایران فیدار می باشد.

 در اتوماتیک برقی شرکت مهندسی ایران فیدار
در اتوماتیک برقی شرکت مهندسی ایران فیدار

بدون شک شما مشتری عزیز برای تهیه درب برای مکان مورد نظر خود در اصفهان با گزینه های زیادی به لحاظ تنوع و قیمت رو به رو هستید. قطعا مشاوره و گفتگوی رو در رو موثرتر از اطلاعات مکتوب است. پیشنهاد ایران فیدار به شما اینست که از طریق تماس با مشاورین و متخصصین ما، اطلاعات خود در زمینه انواع درب اتوماتیک را تکمیل کرده و بهترین درب اتوماتیک را متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. ایران فیدار عرضه کننده و فروشنده تخصصی انواع درب اتوماتیک، درب شیشه ای برقی، درب ریلی، درب بانکی, درب بیمارستانی، درب ساختمانی، درب شیشه ای ریلی ، جک بازویی و ریلی ، کرکره برقی، درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک زیر سطحی، راهبند اتوماتیک و کلیه سیستم های حفاظتی در کلان شهر اصفهان.

در اتوماتیک برقی شرکت مهندسی ایران فیدار

۵ / ۵٫ ۲