انواع باتری گوشی موبایل

باتری موبایل به عنوان یک منبع تغذیه و ولتاژ و جریان مورد نیاز دستگاه را برای روشن شدن و روشن ماندن گوشی موبایل و مصرف انرژی در تلفن های همراه استفاده می‌شود.

طول عمر باتری به معنای اندازه‌گیری عملکرد باتری گوشی و طول عمر آن به شمار می رود و با چند روش قابل اندازه‌گیری است: زمان شارژ نگهداشتن گوشی با یک بار شارژ کامل کردن، تعداد میلی‌آمپر ساعت برآورد شده توسط شرکت سازنده و تعداد چرخانه‌های شارژ تا رسیدن به پایان عمر مفید باتری (عمر کلی باتری).

انواع باتری گوشی موبایل

معمولاً جنس باتری ها از نیکل یا لیتیوم می باشد که از جمله آنها میتوان به نیکل-کادمیوم ، نیکل-متال هیدرات ( که تقریباً استفاده از باتری ها با جنس نیکل منسوخ شده) لیتیوم- یون ، لیتیوم-پلیمر اشاره نمود که امروزه در بیشتر گوشی های موبایل از باتری های لیتیومی استفاده می‌شود، این مسئله هم به دلیل این است که باتری های لیتیومی مقاومت بیشتری نسبت به دما و ضربه دارند همچنین خاصیت شکل پذیری بیشتری دارند.

قیمت انواع باتری گوشی موبایل

در قیمت گذاری انواع باتری گوشی موبایل سامسونگ، هوآوی، ال جی و… نوع باتری بسیار اهمیت دارد. نوع باتری همان نیکل-کادمیوم ، نیکل-متال هیدرات، لیتیوم- یون ، لیتیوم-پلیمر است.

فروشگاه قیمت باتری گوشی موبایل
قیمت باتری گوشی موبایل

ترفندهایی برای افزایش عمر باتری گوشی و تبلت

به چند روش برای افزایش طول عمر باتری در این مقاله اشاره می نماییم:

  1. کنترل تخلیه شارژ باتری
  2. افزایش زمان شارژ
  3. باتری گوشی خود را در دمای مناسب نگهدارید
  4. استفاده از حالت صرفه جویی در باتری
فروشگاه باتری گوشی موبایل
فروشگاه باتری گوشی موبایل

فروشگاه اینترنتی دیجیتری

فروشگاه اینترنتی دیجیتری، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

دیجیتری به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت اینترنتی،ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. فروشگاه اینترنتی انواع لوازم جانبی موبایل باتری-کابل-شارژر و…. گوشی موبایل در اختیار مشتریان عزیز.

ورود به سایت فروشگاه باتری دیجیتری

۵ / ۵٫ ۲