سایت خبری خبر روز

به گزارش خبر روز: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی اسکی ایران برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ گفت: مهمان فدراسیون اسکی هستم و این فدراسیون در حال برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی جهت اعزام به المپیک است. امیدوارم المپیک پیش رو با کیفیت خوبی درحال برنامه ریزی و اجرا خواهد بود. تیم ایران هم همچون دوره‌های گذشته مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر گذاشته است. از فدراسیون و مشاور ورزش های زمستانی وزارت تشکر می‌کنم. فردا ظاهرا روز پایانی این رقابتهاست اما از آنجایی که فردا باید در هیات دولت حاضر شوم، امروز قسمت شد که در خدمت همکارانم باشم.

سایت خبر روز

وی افزود: از کیفیت برگزاری رقابت‌ها صحبت شد و ما هم شاهد بودیم. از دست اندارکاران و برگزارکنندگان این رویداد تشکر می‌کنم و امیدوار م آغاز فصل مناسبی باشد. خبرهای خوبی برای پیست شمشک پیش رو داریم. ان‌شاءالله فدراسیون در شمشک مستقر می‌شود و به صورت آزمایشی قرار است این پیست در اختیار فدراسیون قرار بگیرد. در حال برنامه‌ریزی هستیم که علاوه بر اسکی اگر بتوانیم برای ورزش‌های زمستانی در کشور برنامه‌ریزی کنیم.

سالن ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی زیرساخت ورزش‌های زمستانی را دارد. در حال بررسی و مطالعه هستیم تا با هزینه اندک موقتا در فصل زمستان میزبان ورزشکاران و علاقه‌مندان باشیم. در بخش خصوصی هم چند قسمت دیگر در حالت استاندارد  و غیراستاندارد در کشور داریم که در حال برنامه ریزی با بخش خصوصی هستیم تا شاهد فعالیت ورزش‌های زمستانی در سایر بخش‌های کشور هم باشیم. امیدوارم آغاز فصل مناسبی باشد و بلا دور باشد و همه ورزشکاران صحیح و سالم به مسابقات بروند و با روحیه ای مضاعف به آغوش خانواده برگردند.

وزیر ورزش در مورد کمک وزارت ورزش و جوانان برای کسب یک سهمیه دیگر برای المپیک زمستانی پکن  که فدراسیون در حال رایزنی برای کسب آن است، گفت: ما تنها نقش حمایتی از فدراسیون را داریم. ما وظیفه داریم حامی باشیم و زیرساخت‌ها را تهیه کنیم و هماهنگ کننده خوبی باشیم و به همکارانمان روحیه بدیم و از آنچه حکومت و فضای دولتی در اختیار ما قرار داده در اختیار فدراسیون هایمان قرار بدهیم و کمک کنیم.

او افزود: این موهبت الهی و ظرفیت طبیعی در کشور وجود دارد و از هموطنان دعوت می کنم که این فرصت را از دست ندهند و با رعایت پروتکل ها بیایند و از این ورزش مفرح و زیبا استقبال کننند.

ورود به سایت خبری خبر روز

۰ / ۵٫ ۰