ربات قدرتمند و باگ گیری شده نینجاگرام (ساده و کارآمد) بهمراه آموزش برای کاربران عزیزی که نمیتوانند با ربات آنلاین اینستامو کارکنند.

بروزرسانی شده: ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳

نسخه تست شده نینجاگرام بهمراه کرک ۱۰۰%
+ ربات لایک پست و کامنت خودکار اندروید Inspro

۶۹۰,۰۰۰ ریال – خرید

نرم افزار ninjagram بر روی ویندوز نصب می‌شود و نیاز به vp*n دارد.

توجه:

(فعالیت ها طوری تنظیم شده اند تا بلاک نشوید، زمان ها را کاهش ندهید، حتما پیج خود را با شماره همراه و ایمیل تایید کنید، ویدئو کامل آموزش در پکیج دانلود وجود دارد)

امروزه اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی در بخش مارکتینگ تشخیص داده شده است. یکی از جذابیت های این شبکه وجود تصاویر جذاب و امکان هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی است که باعث شده همه به دنبال افزایش بازدید پیج خود در اینستاگرام باشند.

به همین دلیل است که با افزایش دنبالکننده ها (فالوور ها) و افزایش بازدید پیج اینستاگرام در اصل به مشتریان خود افزوده ایم. حتی در نسخه جدید اینستاگرام امکان تیدیل پیج افراد به یک فروشگاه کامل اینترنتی نیز فراهم شده است.

ربات اینستاگرام رایگان اندروید

ربات لایک خودکار اینستاگرام یک نرم افزار یا برنامه کامپیوتری است که به صورت خودکار بر روی حساب کاربری اینستاگرام شما عملیات لایک (پسندیدن) انجام می‌دهد. این نوع ربات‌ها برای افزایش تعداد لایک‌ها و جذب توجه بیشتر به پست‌های شما استفاده می‌شوند. اما لازم به ذکر است که استفاده از ربات‌های لایک خودکار ممکن است با قوانین اینستاگرام در تضاد باشد و ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود.

ربات اینستاگرام رایگان اندروید اپلیکیشن موبایل که به صورت خودکار بر روی حساب کاربری شما در اینستاگرام فعالیت می‌کند. این ربات‌ها به طور خودکار پست‌ها و تصاویر را بر اساس هشتگ ثبت شده مشاهده کرده و به صورت اتوماتیک لایک (پسندیدن) می‌کنند. این کار به نظر می‌رسد که تعداد لایک‌های پست‌های شما افزایش یابد و بیشترین توجه را به پروفایل شما جلب کند.

چطور بازدید واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

قطعا خرید فالوور و لایک راهکار خوبی برای جذب و اعتماد سازی کاربران در این شبکه اجتماعی است، اما برای افزایش فروش و افزایش بازدید در اینستاگرام اثری نخواهد داشت.

برای افزایش بازدید اینستاگرام باید از سرویس های انتشار دهنده یا همان ربات های اینستاگرام استفاد کرد و پاسخ دهی منظم به دایرکت را نیز نکت بسیار حائز اهمیتی است.

داشتن پیجی فعال با تصاویر و ویدئو های با کیفیت، همچنین استوری های حاوی آفر های ویژه باعث افزایش و انتشار خودکار پیج اینستاگرام شما و حضور پیدا کردن در بخش اکسپلور اینستا و در نتیجه افزایش فالوور ها و بازدید پیج شما خواهد شد.

افزایش بازدید اینستاگرام
افزایش بازدید اینستاگرام

فالوور و لایک های واقعی و تاثیر گذار

همانطور که در بخش قبلی مطالعه کردید هدف اصلی افزایش بازدید اینستاگرام داشتن فالوور و در نتیجه لایک های واقعی است. به دلایل وجود سیستم امنیتی و زد ربات قدرتمند اینستاگرام کار ربات های تبلیغاتی شتاب دهنده و ارسال لایک و کامنت خودکار با اخلال مواجه شده است و بهترین راه در حال حاضر داشتن پیجی فعال و با کیفیت است تا به جذب و اعتماد کاربران منجر شود.

افزایش بازدید استوری و IGTV اینستاگرام

برای افزایش یازدید استوری در اینستاگرام کافیست استوری های مفید و جذاب منتشر کنید، پیج خود را بر روی حالت خصوصی قرار ندهیدو یا از بیزینس پیج استفاده کنید، پست های مرتبط با استوری بگذارید و سعی کنید دیگران را تگ کنید.

آی جی تی وی (IGTV) نیز قایلیتی در اینتاگرام است که به انتشار فیلم های طولانی تر کمک می‌کند. برای افزایش بازدید واقعی این سرویس در اینستاگرام نیز باید از محتوای مفید و جذاب استفاده کنید تا خود کاربران پست شما را شیر کنند ویا دوستانشان را برای دیدن پست شما تگ نمایند.

31 در پاسخ به “افزایش لایک و فالوور رایگان و خودکار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *