با توجه به نیاز روز افزون به فضای مجازی و استفاده ی هرچه بیشتر رایانه ، تلفن همراه هوشمند ، تبلت و … برای خرید و فروش و استعلام قیمت کالا ، گروه تهران لاله زار با بیش از نیم قرن تجربه ی خرید و فروش کالاهای صنعت برق کشور از جمله محصولات روشنایی ، سیم و کابل ، سیستم های حفاطتی و نظارتی ، برق ساختمان و خانگی ، اتوماسیون و تجهیزات تابلو برق ، ابزار دقیق و تجهیزات اندازه گیری برق صنعتی و…. بر آن شد تا سیستمی علمی بر پایه ی IT و تلفیق آن با بازار سنتی لاله زار تهران راه اندازی کند ، تا به رفع نیاز این بازار سنتی ، به روش های به روز و مدرن بپردازد.
در حال حاضر گروه تهران لاله زار با تامین بیش از ۱۲۰۰۰کالای متنوع برق برق در کشور ، از بزرگترین مراجع استعلام و خرید و فروش کالای برقی در کشور است.
هم چنین این گروه حرفه ای و جوان با داشتن تیم تحقیق و توسعه بازار ،فضای مناسبی برای فروش مستقیم محصولات دست دوم ، نو ، استوک در این زمینه ایجاد نموده که آن فضا را با نام “فروش آزاد” معرفی نموده است.
تمامی همکاران فعال در زمینه ی خرید ، فروش ، تامین ، نصب ، تعمیر قطعات و محصولات برق ، میتوانند با مراجعه به وبسایت Tehranlalehzar.com و یا مراجعه به صفحه ی اینستاگرام @Tehranlalehzar به عضویت این خانواده ی بزرگ ، مدرن و کارآمد در آیند.
هم چنین همکاران فعال صنعت برق ایران میتوانند با شماره گیری تلفن های ۰۲۱۸۸۹۴۸۳۵۰ و ۰۲۱۸۸۸۵۳۲۴۴ ، با مشاوران مجرب ، متعهد ، مدرن و به روز در زمینه انواع همکاری با تهران لاله زار در ارتباط باشند.
لازم به ذکر است فضای آف اینجا ، در سایت تهران لاله زار مکانی مطمئن و پر بازدید جهت نمایش و فروش محصولات تخفیف خورده شما عزیزان میباشد.
ضمنا فروشگاه های حضوری تهران لاله زار دراستان تهران و نمایندگان ما در استان های دیگر در خدمت رسانی حاضر و آماده ارائه خدمات می باشند.

فروشگاه کالای برق و استعلام انواع کالای برق صنعتی

فروشگاه کالای برق و استعلام انواع کالای برق صنعتی و خانگی ، سیم و کابل و انواع محصولات برقی در فروشگاه کالای برق صنعتی تهران لاله زار

tehranlalehzar استعلام کالای برق صنعتی

۴٫۴ / ۵٫ ۵